Skok na osrednjo vsebino

Zaključeni projekti

Predmet investicije je rekonstrukcija športnih in spremljajočih prostorov v obsegu 327 m2 neto površin ter dozidava 154 m2 neto šolskih površin. , itd.

Hermanov most je bil v takšni obliki, kot ga danes poznamo, zgrajen in odprt leta 1931. V tem obdobju je bil zgrajen tudi most čez Savo Dolinko v Gozd Martuljku, ki je po videzu podoben Hermanovemu. Ime je dobil po bližnji gostilni in trgovini pri Hermanu. Jeklenobetonska loka na obeh straneh z več vertikalami povečujeta stabilnost mostu in omogočata porazdelitev pritiska, ki ga ustvarja tovor. Na njegovem mestu je bil most vrisan že na najstarejših kartah Jesenic. Predhodniki Hermanovega mostu niso omogočili prehod tovornih in osebnih vozil.  

Stara Sava je bila z desnim bregom Save povezana že pred tem letom. V bližini fužine je dal Leopold Ruard leta 1824 zgraditi verižni most, ki ga je leta 1851 odnesla poplava. Leta 1904 je Kranjska industrijska družba v bližini železniškega mostu zgradila še most iz železa in lesa. Po poplavi leta 1926, ki je odnesla most čez Savo na Javorniku, se je povečal promet na tem mostu. Ker ga je vzdrževala le Železarna, je njegovo uporabo dovolila le svojim zaposlenim. Ta most so odstranili v 60. letih 20. stoletja, ko so gradili kisikarno. Ker je železarna prepovedala javni promet čez svoj most in ker ni bilo več mostu na Javorniku, so leta 1931 zgradili nov železobetonski most, danes Hermanov most.  

Več o mestu Jesenice tudi na spletni strani Gornjesavskega muzeja Jesenice

Občina Jesenice po uspešno izvedenem pilotnem projektu ureditve potopnih ekoloških otokov v letošnjem letu nadaljuje z ureditvijo še nekaterih obstoječih otokov.

Občina Jesenice je v letu 2018 pričela z izgradnjo in obnovo komunalne infrastrukture (fekalna kanalizacija s črpališčem in tlačnim vodom, vodovod, plinovod, cestna razsvetljava) in obnovo vozišča vključno z odvodnjavanjem na Cesti bratov Stražišarjev. Investicija je bila razdeljena na tri faze. Prva faza investicije je bila zaključena leta 2018, druga faza leta 2020, tretja faza, ki je obsegala ureditev celotne komunalne infrastrukture na odseku od podvoza pod železniško progo Jesenice – Ljubljana, do hišne številke Cesta bratov Stražišarjev 30a, pa leta 2021.

Občina Jesenice po uspešno izvedenem pilotnem projektu ureditve štirih potopnih ekoloških otokov v letošnjem letu nadaljuje z ureditvijo še nekaterih obstoječih otokov.

Glavni razlog za izvedbo investicijskega projekta oz. obravnavanih investicijskih in organizacijskih ukrepov v predmetnem javnem objektu (Vrtec Jesenice, enota Angelce Ocepek) je zmanjšanje porabe energije in s tem posledično stroškov energije, zagotovitev učinkovite rabe energije in zmanjšanje obremenitve okolja z emisijami CO2 in prašnimi delci. Razlog za izvedbo obravnavanih investicijskih in organizacijskih ukrepov je slabo stanje obravnavanega objekta oziroma pripadajočih energetskih sistemov, odsotnost ustreznega energetskega upravljanja, posledično njihova energetska neučinkovitost ter visoki stroški energije in vzdrževanja ter upravljanja predmetnih energetskih sistemov.  

WiFi4EU je pobuda Evropske unije za namestitev točk za dostop do brezžičnega interneta po vsej Evropi. Program v imenu Evropske komisije izvaja Izvajalska agencija za inovacije in omrežja (INEA).

Dandanes se veliko mladih kot tudi starejših ukvarja s hobiji tesno povezanimi z umetnostjo. Številni posamezniki sami izdelujejo nakit, oblikujejo izdelke iz umetnih mas, lesa in gline, se ukvarjajo s kvačkanjem, pletenjem, klekljanjem, šivanjem ter brušenjem stekla. Drugi radi poprimejo za čopič, svinčnik ali oglje, se posvetijo kiparstvu ter drugim najrazličnejšim ročnim spretnostim. Umetnost ne pozna meja, a vsak začetek zna biti težak. Veliko ljudi ne ve, da svoje izdelke ob ustrezno urejenem statusu lahko tudi prodaja. Ne vedo, kje bi svoje delo lahko predstavili, kako pokriti stroške razstave, kako si poiskati kupce ter povečati svojo prepoznavnost.

Veliko ustvarjalcev svojega potenciala tako ne zna izkoristiti oziroma ne ve, kako narediti prve korake na poti podjetništva.

Na Razvojni agenciji Zgornje Gorenjske smo v okviru mednarodnega projekta AlpFoodway ugotovili, da mlajše generacije zanima domača kulinarika, a je ne znajo več pripraviti. Na podlagi odlične izkušnje iz Rateč, kjer so bile izvedene medgeneracijske delavnice priprave tradicionalnih rateških jedi, želimo idejo razširiti na območje celotne zgornje Gorenjske. Naš cilj je, da se bo z znanjem priprave domačih jedi ohranjala naša nesnovna kulturna dediščina in, da bi bile naše aktivnosti dobra podlaga za uporabo doma pridelane oz. vsaj lokalne hrane. Hkrati so tovrstne delavnice tudi priložnost krepitve medsebojnih (medgeneracijskih) vezi znotraj in med jeseniškimi lokalnimi skupnostmi.

Občina Jesenice in Razvojna agencija Zgornje Gorenjske sta v letu 2020 sodelovali pri izvedbi projekta Pohodništvo v občini Jesenice, katerega glavni cilj je ohranjanje dobrih pogojev za pohodništvo v občini in ustvarjanje novih pohodniško-turističnih produktov. Pričujoče poročilo predstavlja aktivnosti, opravljene od 1. 1. 2020 do zaključka projekta, 30. 11. 2020
 

V okviru operacije Zelene rešitve je Občina Jesenice zaključila projekt ureditve vaškega jedra na Blejski Dobravi, in sicer je bilo novembra 2019 pridobljeno uporabno dovoljenje in izvedena primopredaja.

PlurAlps je projekt Urbanističnega inštituta Republike Slovenije, katerega namen je razvijati in spodbujati kulturo, ki je naklonjena sprejemanju priseljencev. Nosilec aktivnosti na območju občine Jesenice je Ljudska univerza Jesenice.

Občina Jesenice in Krajevna skupnost Blejska Dobrava želita urediti pločnik skozi naselje Kočna, vzdolž regionalne ceste R3-634/1104 Javornik-Gorje ( odsek od km 3.3+49 cca do km 4.0+12.5 cca ). Naselje Kočna se širi, peš prometa vzdolž državne ceste je vse več. Poleg ureditve pločnika je predvidena tudi obnova državne ceste, preureditev obstoječih avtobusnih postajališč v skladu s predpisi, ureditev odvodnjavanja (meteorna kanalizacija) in izgradnja fekalne kanalizacije za naselje Kočna (gravitacijski in tlačni vod).

S projektom je predvidena izgradnja kanalizacije za komunalno odpadno vodo, ki se bo navezala na obstoječe omrežje, ki se zaključuje na centralni čistilni napravi. S tem se bo povečalo število prebivalcev, ki so priključeni na sistem odvajanja in čiščenje komunalne odpadne vode, zmanjšale pa se bodo emisije v okolje (vode, tla). Cilj projekta je prispevati svoj delež k doseganju 98 % priključenosti na javno infrastrukturo za zbiranje, odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih voda.

Namen in cilj ukrepa je zamenjava pohodne površine skupaj s podkonstrukcijo ter izvedba kovinske nadstrešnice na t.i. Rdečem mostu, ki vodi iz območja poslovnega območja Fiprom (območje Stare Save) na Hrenovco in prečka industrijski tir Acroni in občinsko cesto.  Cilj ukrepa je zagotoviti večjo  varnost in udobje uporabnikov mostu, predvsem v smislu zaščite pred vremenskimi vplivi. Z naložbo želimo povečati število odpravljenih problematičnih točk za pešce in zagotoviti pogoje, da bo večina prebivalcev lahko opravila velik del kratkih poti peš. Projekt je vključen v  Celostno prometno strategijo občine Jesenice (v nadaljevanju: CPS), in sicer v poglavje 08 - drugi steber – uveljavitev hoje kot pomembnega načina premagovanja razdalj, v podpoglavje Odprava nevarnih mest na površinah za pešce  in v Akcijski načrt 8.5 (str. 31) v CPS.

e-MOTICON
e-MObility Transnational strategy for an Interoperable
 COmmunity and Networking  in the Alpine Space

»e-Mobilna transnacionalna strategija za interoperabilno družbo in mreženje na območju Alp”

 

Opis projekta, vključno z njegovimi cilji in rezultati

e-MOTICON projekt naslavlja nehomogeno uvajanja električne mobilnosti, ki je značilna za alpski prostor. Združuje 15 partnerjev in 41 opazovalcev alpskega prostora: Italijo, Avstrijo, Nemčijo, Slovenijo, Francijo in Švico, ki predstavljajo organe upravljanja, regionalne organe, raziskovalne centre in zasebne vlagatelje. Projektni partnerji bodo sodelovali do aprila 2019, da bi spodbudili integracijo planskih instrumentov, ki jih uporabljajo javne uprave in izboljšali znanje vpletenih o tehnoloških inovacijah in poslovnem modeliranju. Dejansko bo e-MOTICON podpiral javne uprave pri zagotavljanju homogenega razvoja e-mobilnosti, uvajanju inovativne transnacionalne strategije za interoperabilno skupnost in omrežja na območju Alp.

e-MOTICON bo delal v smeri:

  • Povečane uporabnosti e-mobilnosti v alpskem prostoru, ki temelji na interoperabilni polnilni infrastrukturi;
  • Širokega sprejetja inovativnih instrumentov načrtovanja za polnilno infrastrukturo integrirano v interoperabilne sisteme in uporabe le teh v drugem kontekstu EU;
  • Večja spretnost in znanje javnih uprav o celovitem načrtovanju infrastrukture električnih polnilnih postaj v sodelovanju z zasebnim sektorjem.

Občina Jesenice sodeluje kot opazovalec.

Finančna podpora (vrednost in ESRR sofinanciranje):

Ta projekt je sofinanciran s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru programa Interreg območje Alp. Skupni znesek projekta je 2.085.556,10 EUR, od tega 1.772.722,67 EUR sredstev  ESRR.

Link na projektno spletno stran

http://www.alpine-space.eu/projects/e-moticon/en/home

Alpe Adria regija doživetij.

Akronim projekta: Alpe Adria Karavanke /Karawanken.

V projektu Alpe Adria regija doživetij se je povezalo dvanajst slovenskih in avstrijskih partnerjev, se pod vodstvom Regionalne razvojne agencije Gorenjske (BSC Kranj) prijavilo na javni razpis Programa sodelovanja Interreg V-A Slovenija-Avstrija 2014-2020 in uspešno pridobilo sredstva Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR). Vrednost načrtovanih aktivnosti je skoraj 2,5 milijona evrov, od tega bo 85 odstotkov (2,1 milijon evrov) sofinanciranih iz sredstev ESRR, avstrijskim partnerjem bo dodatnih 10 odstotkov namenila Koroška deželna vlada.

Naziv projekta: OBVOZNA CESTA LIPCE – ČRNA VAS

Višina skupnih stroškov projekta: 907.307,53 EUR, od tega gradnja 528.123,53 EUR, nadzor 12.336,00 EUR, nakup potrebnih zemljišč in zgradb 366.848,00 EUR.

Sofinanciranje gradbenih del in stroškov nadzora s sredstvi 23. člena Zakona o financiranju občin v višini 101.915,00 EUR

Izvajanje gradbenih del: Gradnja se bo predvidoma izvajala od septembra 2016 2009 – avgusta 2017

Izvajalec gradbenih del: Gorenjska Gradbena družba d.d, Jezerska cesta 20, Kranj

Izvajalec nadzora:

  • gradbeni nadzor – GRADBENI NADZOR, Slavko Bassanese s.p., Posavec 36, Podnart
  • geomehanski nadzor - Geocenter DP, mehanika tal, Danica Peček s.p., Vrhovci, CestaXII/4, Ljubljana
  • koordinator za varstvo pri delu - MAHER Smukavec Klemen s.p., Češnjica 82, Srednja vas v Bohinju

Kontaktne osebe: Marko Markelj

O projektu

Naslov projekta:

 IZBOLJŠANJE DOSTOPNOSTI IN ATRAKTIVNOSTI GORSKIH OBMEJNIH OBMOČIJ (akronim projekta IDAGO)

Program:

Evropsko teritorialno sodelovanje, program čezmejnega sodelovanja Slovenija Italija 2007 – 2013

Št. javnega razpisa:

Javni razpis za predložitev standardnih projektov št. 02/2009

Prednostna naloga:

1 OKOLJE, TRANSPORT IN TRAJNOSTNA TERITORIALNA INTEGRACIJA

Financiranje:

Projekt sofinanciran v okviru Programa čezmejnega sodelovanja Slovenija-Italija 2007-2013 iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj in nacionalnih sredstev ter lastnih sredstev.

Vodilni partner:

Comune di Tarviso

Projektni partnerji:

Občina Jesenice, Občina Kranjska Gora, Prostovoljno gasilsko društvo Planina pod Golico

Trajanje projekta:

1.10.2011 do 30.4.2015

Vodja projekta:

Vera Djurić Drozdek

Kontaktna oseba:

Aleksandra Orel